wtorek, 8 grudnia 2015

Ciasteczka jeżyki.

Dzisiejszy wpis dedykuję fajnej dziewczynie Beacie, która ostatnio baaardzo polubiła mojego bloga:) Mówiła mi dzisiaj, że wypróbowała dużo przepisów i ma zamiar dalej korzystać z postów. Beatko dziękuję za ogrom miłych słów:) Jeżyki na pewno zasmakują Michalinie i Maksowi:)



Składniki:
 ciasto
2,5 szklanki mąki
100 g masła
0,5 szklanki cukru pudru
3 łyżki jogurtu (lub kefiru, śmietany)
2 jajka
2 łyżeczki proszku do pieczenia

 dodatkowo
kolorowa posypka
czekolada gorzka



Sposób wykonania:
Z podanych składników zagniotłam ciasto. Odrywałam kawałeczki spłaszczałam lekko i dłońmi formowałam kształt jeżyka. Ciastka układałam na blasze wyłożonej papierem do pieczenia, piekłam 20 - 30 minut w temperaturze 180 stopni.
Wystudzone ciastka udekorowałam rozpuszczoną gorzką czekoladą i kolorową posypką.

Gorąco polecam te ciasteczka są wybitnie proste do zrobienia, smaczne nawet kilka dni po upieczeniu, no i śliczne są:)
Źródło.



I nowe diy: Świąteczne latarenki.





A zrobiłam je z takich słoiczków:

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam Pani bloga szukając przepisów na zdrowe pasty wegetariańskie. Weszłam tutaj i przepadłam:-). Rewelacyjne przepisy. Z pewnością będę tu zaglądać i inspirować się. A zaraz idę robić pomidorową pastę z ciecierzycy według Pani przepisu:-), pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń
    2. Pasta pomidorowa z ciecierzycy oraz zupa z selera wykonane według Pani przepisów wyszły przepyszne:-), a dzisiaj przygotowuję kotlety z grochu:-). Podoba mi się w Pani przepisach to, że jest smacznie, zdrowo, kreatywnie, szybko i niedrogo:-).

      Usuń
  3. Ojejku, ale to świetne! Masz mega talent, tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń